miercuri, 13 iulie 2011

Faunul Beat


La ultima intalnire a clubului am decis sa ilustram - fiecare in stilul sau - un personaj tipic, si sa incercam sa-l desenam in diferite  ipostaze. Sooo....
Din seria Character Design a la Cluj - Comics - Club - va prezint Betivul! In varianta mea (eu fiind Ileana).





 Scuzele mele de rigoare d-lui Eric Powell.
Sebastian.




Hic... pardon, scuzati, hop si eu. Sunt mai multi, ca nu m-am putut abtine. De fapt suntem atat de alcoolici incat vedem multiplu dupa o cafea si-o Cola. Si-un ceai, in cazul Ilenei... Oana, Sasha, v-aste(hic)ptam! Graphite.



 - Hâc! (Sasha)

3 comentarii:

  1. Super, Ileana. Pana si eu ma recunosc (desi de obicei am doua reguli de viata: 1. ma feresc de avocati si 2. nu recunosc niciodata nimic. Acum fac o exceptie pentru tine).
    Zicea cineva care a mai vazut desenele tale "eu cres ca Ileana nici nu exista". Adica e atat de perfect (scuze, da n-am alta limba romana la indemana) incat n-ai cum sa fii reala.
    Hai sa spunem, de-acum inainte ca esti un personaj colectiv & evident imaginar, inventat de noi toti, bine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Awesomesauce desenele!
    Vine si betivu' meu in curand, trebuie numai sa-l scanez :D

    RăspundețiȘtergere
  3. numa sasha stie ca bautura trebuie sa curga in organism, nu pe jos ? :) glumesc si eu. foarte inspirate ilustrate! felicitari. Sper sa ne vedem martia viitoare :)

    RăspundețiȘtergere