duminică, 23 octombrie 2011

Bobâl Boberion


La una din întâlnirile clubului, fiecare din cei prezenţi a desenat un personaj cu numele de Bobâl Boberion - acelaşi nume, dar alt personaj - după inspiraţia fiecăruia. Apoi, fiecare a trebuit să deseneze şi personajele care nu-i aparţineau, pentru a vedea daca e în stare să le surprindă caracteristicile esenţiale. Pe scurt, ne-am distrat :D

Personajul Alesiei:


Şi personajele noastre în viziunea Alesiei:


Florin: Bobâl Boberion, bobul de orez ninja.

 Personajul Alesiei, desenat de Florin:

 Pentru Oana, Bobâl Boberion este un puşti, căpitanul unei trupe de băieţi.

 Şi ăsta e Bobâl Boberionul meu, Mare Preot bătrân şi amnezic.



Mai lipseşte personajul lui Adi - poate l-aţi identificat deja dindesenele noastre - grăsunul cu monoclu. Hai, Adi, postează şi originalul!

- Hop şi io! cam bobâlbâit şi cam şontâc, dar mai bine mototol decât deloc. Deci, Boberionul meu:
...plus pastişele: după Oana...

....după Allesia.....
.....şi după Ileana, normalski!


Un comentariu:

  1. Hai că le-am pus şi eu în rând cu lumea bună, în sfârşit! ...aşa-mi trebe, întârziat de prea mult umblat; că nu mai plec la nici un festival în străinătate, ba nici în afara ţării, nici la orcşopuri şi nici la premii internaţionale!

    ...ei, pe dracu' nu mai plec....

    RăspundețiȘtergere